 
                Comerțul electronic din România este așteptat să atingă 3,5% din PIB în 2025, consolidându-și poziția în Top 10 state membre UE ca E-GDP, potrivit European E-Commerce Report 2025. România ocupă locul 9 la nivel european și locul 3 în Europa Centrală și de Est, după Polonia și Cehia. „Suntem în Top 10 și avem șansa …
                    Comerțul electronic din România urcă spre 3,5% din PIB și intră în Top 10 UE Read More »
 
                Platformele internaționale de comerț electronic care vând direct către consumatorii din România pot genera pierderi fiscale de circa 10,86 mld. lei / an (≈ 2,12 mld. euro) în următorii doi ani, potrivit unei analize de impact elaborate de economistul Iancu Guda la solicitarea Asociației Române a Magazinelor Online (ARMO). Pentru 2025, efectul negativ este estimat …
                     
                Potrivit estimărilor GPeC, ARMO și ale principalilor jucători din domeniu, sectorul de e-commerce din România este evaluat la aprox. 7 miliarde de euro pentru finalul anului 2023, valoarea fiind cu aprox. 10% mai mare decât cea înregistrată în 2022 (6,3 miliarde de euro). Valoarea de 7 miliarde de euro face referire la toate tranzacțiile generate …
                     
                E-commerce Europe și Eurocommerce au lansat raportul European E-commerce 2023. Potrivit acestuia, România se află pe locul 3 între statele membre UE din Europa Centrală și de Est în ceea ce privește vânzările online. Comerțul electronic reprezintă 3,17% din PIB-ul țării noastre, ceea ce ne plasează pe locul 12 pe continentul european, din cele 37 …
                    