Citește articolul original pe DC news
Iată câteva sfaturi și recomandări ale Asociației Române a Magazinelor Online (ARMO) astfel încât să vă puteți face toate cumpărăturile online sigure și plăcute.
”Plăți diverse
Un site de încredere va avea opțiuni multiple de plată – E un semn bun!
Contra: Un magazin care acceptă doar plăți ramburs, în numerar, poate fi un semn rău!
Site-ul arată profesional
Un site curat, fără greșeli, e ca un magazin bine aranjat – indică seriozitate.
Contra: Un site dezordonat sau plin de erori și formulări nenaturale poate sugera lipsă de profesionalism.
Prețurile sună corect
Dacă o ofertă pare prea bună ca să fie adevărată, s-ar putea să fie!
Contra: Reduceri excesive sau prețuri incredibil de mici pot semnala o înșelătorie.
Nu vă grăbiți
Cumpărăturile online trebuie să fie o experiență plăcută, nu una stresantă – parcurgeți acești pași și cumpărați smart. Veți evita oricum un drum aglomerat prin oraș, deci veți câștiga mai mult timp petrecut alături de prieteni și familie”, a transmis ARMO.
Exemplu de situație neplăcută
”Și un exemplu concret. Recent, ni s-a adus la cunoștință cazul site-ului haljina.shop, care, din păcate, a livrat unor clienți produse diferite de cele comandate și nu a permis returnarea lor. Mai rău, au folosit fără permisiunea noastră siglele ARMO și GPeC.
Acesta este un exemplu clar de site pe care trebuie să-l evitați. Amintiți-vă: dacă ceva pare prea frumos ca să fie adevărat, probabil că nu este!
Să aveți cumpărături online minunate și în siguranță, de la cât mai multe dintre magazinele online membre ARMO”, au mai transmis reprezentanții ARMO.