Maratonul de Retail – Director executiv ARMO: Comerțul online a ajuns în vizorul autorităților de la Bruxelles. Există mulți jucători din străinătate care se uită cu poftă spre piața românească

Piața de comerț online continuă să crească și în 2023, însă într-un ritm mai scăzut față de anii pandemici, a transmis, la Maratonul de Retail organizat de PROFIT NEWS TV, Cristian Pelivan, director executiv al Asociației Române a Magazinelor Online (ARMO). Însă mai este mult loc de creștere, continuă acesta.

„În 2022 și 2023 am avut o perioadă de așezare. Au fost niște creșteri foarte mari, deoarece comerțul electronic era destul de jos în România până în 2022, după care în 2022 am ajuns la o oarecare saturație pentru că nici numărul de consumatori nu a mai crescut foarte mult, dar a început să recupereze dezvoltându-se foarte mult în mediul rural. Tot mai multe persoane din mediul rural încep să comande online. S-a dezvoltat infrastructura de comunicații, de livrare, a curierilor în tot mai multe localități din mediul rural, astfel că începe comerțul online din nou să capete avânt. În plus, consumatorul a învățat și că poate să găsească în online mai ușor ceea ce are nevoie și că nu este nevoie să meargă în mai multe magazine să compare prețurile”, mai spune acesta.

Per total, continuă el, 2023 va fi un an de creștere pentru piața de retail online. „Tot anul a fost creștere, dar pe final de an am văzut o creștere mai mare și pe fondul zilelor de Black Friday”, precizează Cristian Pelivan. Provocările pieței de retail online, adaugă acesta, vin în perioada aceasta de la Bruxelles.

Citește mai mult la: https://www.profit.ro/conferintele-profit-news/video-profit-news-tv-maratonul-retail-director-executiv-armo-comertul-online-ajuns-vizorul-autoritatilor-bruxelles-exista-multi-jucatori-strainatate-uita-pofta-spre-piata-romaneasca-21414562

Scroll to Top